vrijdag 28 oktober 2011

de grote omkeerbaarheid deel 1

Morgen plannen we weer een babybezoekje, LOUIE is ondertussen al bijna 6 maanden de wereld aan het verkennen.  Ik maakte deze week mijn eerste ' chic hooded kimono ' waarvan ik hier en hier mooie voorbeelden zag.  Ik dacht op voorhand dat het met mijn paar weken naai-ervaring echt way too difficult ging zijn, maar ik moest en zou het kunnen...
Ik vond hier een fantastische uitleg (dankzij haar).
Uiteindelijk valt het resultaat zo goed mee dat Louie morgen dit kadootje krijgt.
Louie is trouwens een echt meisje, vandaar de bloemenknoopjes.

































Ik maakte het jasje helemaal in fleece, de bruine komt van bij de plaatselijke stoffenwinkel, de mosgroene is een plaid van bij de casa.

De testversie wees meteen uit dat Jack al een grotere maat nodig heeft (zie mij verschieten) dus verwacht u aan nog meer omkeerbaarheid binnenkort!
Bij een kadootje hoort ook een kaartje en deze keer koos ik dit


















uit al deze 






















van haar.
Voor haar maakte ik overlaatst nog deze penselen-zak


als er breinaalden in passen, passen penselen er ook in hé.


















En nu, op naar de volgende omkeerbaarheid, oververmoeide mama naar helemaalwakkerenwegaanertegenaan?!

3 opmerkingen: