woensdag 19 december 2012

// later (2)

... dan 100 piramidetasjes ...

het begon toen ik -lang voordat ik zwanger was- een bericht van liezel-mama tegenkwam.
ik was meteen verkocht.
toen ik ergens na 30 weken zwangerschap eindelijk terug wat helder kon denken
(lees : me niet meer zo ellendig voelde...#langlevedefasciatherapie# en #langlevedeijzerpillen# en #awoeaandoktersdiehetnietnodigvindenombloedteprikken#) bedachten mijn lief en ik :

we kopen gewoon doosjes.

Maar...

het ongeboren kind werd naar mijn gevoel al tekort gedaan,
zo schoon zijn die doosjes niet (bwa...:-)),
zoveel werk was dat toch niet (bwa...:-))






en er was nog een aanvulling met wat minder werk...

ik maakte een testversie en mijn lief mailde terug : " ik ben fan ".
lap...

zij zette hier alle tips al op een rij,
( de link naar de blog van gentgemaakt lijkt niet meer te werken :-( )
zij maakte deze duidelijke tutorial,
en dan nog durf ik niet uitrekenen hoeveel tijd het me gekost heeft.
met een uur per zakje kom je er niet.

in alle geval, samen met het geboortekaartje



gaven al die zakjes dit resultaat op zijn eerste feest
























het was reuzegezellig en reuzelekker







































































































* mijn lief maakte voor de tweede keer het geboortekaartje
* ook wij vonden hier heel wat feest(p)inspiratie natuurlijk

11 opmerkingen:

  1. Amai! Zot! Maar wel wreed schoon.
    Gefeliciteerd met Gus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, die zakjes! Ik zeg al een tijdje tegen mezelf, dat als er ooit een derde komt, ik ook zo'n zakjes ga maken... Als ik het tegen dan nog zie zitten natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! Sinds dat bericht bij Gentgemaakt loop ik ook met dat idee rond, maar nu ik dan effectief zwanger ben, denk ik niet dat ik het aandurf. Zoveel werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en de aanwijzingen van de taarten op het kleed: top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste,


    Ik vind de zakjes echt prachtig.Ben zwanger van ons tweede spruitje en vroeg me af waar ik ergens het patroon van deze zakjes kan vinden?

    email is sylvie.vanderbeken@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen